24 Ekim 2010 Pazar

ilahi king kong sen adamı öldürürsün

ilahi king kong sen adamı öldürürsün:)
nası bişisin abicim sen..artiz misin ulan? buraların en güçlüsü benim modunda takılıosun..heytt bee koççum benimm nası da hatununa sahip çıkıyor..
benim ulan bu hatun.. dil uzatanın çenesini ahanda böyle dağıtarım dedi..dinonun ağzını iki parça yaptı bide dalga geçti üstüne:))) (adam haklı beyler demeden edemiyoruz burda tabi) bide hatuna trip neim atıo bok suratlı:)) götünü döndü gidiyor..nolduu lan götüm elemanın peşinden gidiyosun hemen..karı milleti abicim işte biraz mallık hamurdan geliyor..sert davrancan,ağız burun kırcan hoşlarına gidiyor...
gorile maymunluk ediyor da bişey demiyor..
bide olum king sen biliyon he işini..ağzının tadını da biliyosun hani.en afili sarışın hatunu da kapıvermişin..bok suratlı seni,artiz kılıklı:))
ulan bide ne lanet yaratıklar var filmde..o ne öle mutasyona uğramış hamam böcekleri,yok efenim insan yiyen bitki,yok efenim acayip acayip akrepler.. ulan başka bişi düşünemediniz mi..hangi psikopatın aklına gelir ki bu kadar tiksinç hayvanı aynı karede barındırmak..neyse yine tebrikler..her yiidin harcı deil nasılsa..
olum king nabıyon lan..vay köftehorr hatuna hala trip atıyor..dans et kadın yoksa ebeni sii...m modunda..erkek milleti değil mi ulan gorili de bir öküzü de bir insanı da bir...ille karıya işgence edicek,ille azına sıçacak ki zevkten dört köşe oluversin..
ulan ann sen de az değilsin ha.. eleman senin için dino öldürsün sen ille jack için elemanı terk eylemeye çalış..
yazık lan elemana,hüzünlü hüzünlü de bakıyor..delikanlı adamsın king hatunu korumak için yarasalara bile yem ettin kendini..senin yaptığını hangi adam yapar lan..gel anam gel..hemen sarışın oluyorum senin için..dans ederim ben sana:))
gitti olum o hatun jackle..sana ondan yar olmaz..koşma boşuna deli danalar gibi...
insan değil misiniz lan hep aynı herşeyi yakıp yıkalım,toz duman edelim..olum king oturaydın ormanında gelmicekti bunlar başına..ahhh olum gorill önünde hüzünle eğiliyorum...
(adam aşık beyler..aşkı için herşeyi yapıyor işte)
ferhat dağı deliyor,mecnun çölü aşıyor,king de newyork'un mınakoyuyor:))
ama hatuna kızıyordum baştan beri o da esaslı çıkmadı değil hani..gorili için yollarda koşuverdi topuklularla.ne var lan bunda demeyin..yüksek ökçeyle yürümesi zorken koşması ayrı bir zordur:)
velasıl günün özlü sözü "her aşkın sonunda gözyaşı vardır" der öldürücü hamleyi yapar giderim..

dokunanı yakarım bu kadın benim..
en büyük benim uleynnnn..deli kadir uleyynnn:)

çekil lan çekilll ağzını kırarımmm götelek..siee...

seviyorum ulaannn anlasanaağğ
seviyorummm
bir daha söyle
seviyorum
bir daha söyle
seviyorum
bir daha söyle
ben de seniiiğğ sevgiiiliiimm:)))

4 yorum:

Penny Lane dedi ki...

Lolaaa gülmekten öldüüüm yaaaaa hahaha :D Bir de şeye çok gülmüştüm. Star tv reklamını yaparken, tv de ilk kez damgası basmış bisgt dedim yaa tv de ilk kezmiş peh :D

Unknown dedi ki...

pazar pazar bana da eğlence çıktı yaww..komik adam king kong..duygusal ergen :))) he yaa bide tv de ilk damgası komiksin star tv..ilahi sen derim ona da:)))

schrödingerin kedisi dedi ki...

her aşkın sonunda göz yaşı vardır :D

bu arada blogumda bir adet ödülün var evlatcım :)

Unknown dedi ki...

ödülümü çok sevdimm yaşasın schrödinger'in kedisi :))