4 Kasım 2010 Perşembe

döküldü içimden tuttuklarım

olmuştur teee 1 haftadır yazmadığım..yazamadım ki mk yoğunluktan.noluyoz lan bu ne yoğunluk işsiz bi insanım oysaki,ama işte evlenen,nişanlanan arkadaşlar olunca bir curcunata oluveriyor ister istemez..evlenmeyin lan yeter artık...uyuz oluyorum he noluyoz bir bir gidiyosunuz bok mu var..noldu evlendin de başın göğe mi erdi?he noldu..bi sakinlik bi durgunluk yapmayın lan bana bunu yaşlandığımı hissediyorum he dalıcam birbir size..
heh kavak yellerinde de çalıyo bir düğün bir şölen bla bla diye susun lan sölemeyin öle şeyler..günaha sokturmayın insanı gece gece.. neyse ama bildiğim bişey varsa evleniyorsan geleneksel evlencen hacı..öle kokteyl bokteyl yapmıcaksın entel dantel..çok sıkıcı lan bide eğer sap sap gelmişsen o kokteyle hiç çekilmiyor.siz siz olun böle entel dantel arkadaşlarınız bizimkisi kokteyl olcak derse sakın yalnız gitmeyin sonra gelin odasında kendinizi içerken bulursunuz..çok yazık bi durumdu hacı yaa..kendime çok üzüldüm..böle mıç mıç sevgili tipler karşımda koklaşırken ben sigara ve alkole dayanmış tiksinç tiksinç bakıyordum..allahtan bu duyguyu benle paylaşan bir arkadaş daha vardı..çok acınası haldeydik..bide o topuklular yok mu..kim çıkarmış lan yüksek ökçeleri..özeniyoruz giyiyoruz sonra ayakta duramıyoruz ağrıdan başlarım böyle güzelleşmenin ızdırabına.. güzelleştikte noldu?he noldu? dans mı ettik,efenime söleyim iltifat mı aldık..bi bok olmadı..öle mal mal oturduk..bi ara okan başlasada yatağa uzanıp izlesek dedik..off çok acınasıydı allah düşürmesin böyle durumlara kimseleri..dinimiz amin...
neyse düğün dernek böle atlatıldı derken döndük eve bi şekilde yeminimi bozdum huleyynn diip internetten iş bakmaya koyuldum ve yine bana hüsran yine bana hasret var..inanmıyorum lan artık,çürüdüm beklemekten..yar bana bir iş medet yar bana bir iş..çok mu şey istiyorum yaa şöle 1000tl maaş olsun,ctesi-pazarım tatil olsun,sıkılmayım çalışırken,evim olsun ikea evimizin herşeyi diip döşesem gönlümce,sonra pufidik bir köpeciğim olsun geldiğimde oynayım stresimi atayım felam çok şey mi istiyorum ulen..maaşımı alaım çılgınlar gibi alışveriş yapayımm..ahh ahhh.. tamam tamam ee eşşeeen şeine şey kaçırma diosunuz biliyorum yaa ama hayal lan bu bi susun çirkinleşirim:)
kendimi desprate housewifes'a adıyorum artık..bende desprate oldum nasılsa en fakirinden.
yok  mu yahu beni mutlu edecek..çam sakızı çoban armağınana  da razıyım en azından gariban sevindirmiş olursun(off çok acıdım bu cümleden sonra kendime..suss pis fakir demek istedim) :D
bide internette dolaşırken süper icatlarla karşılaştım.adamlar ayakkabı şemsiyesi üretmişler.o ne lan demeyin..süper icat lan renk renk..çok sevdim ama nerden bulabilceğimi bilmiyorum buna da ayrı bir kıl oldum..
renkleri de var..ben çok sevdim:)))
gören bilen haber versin istiyoooruuumm bunlardan..

bide bugün annemin yanına gittim anahtar almak için(evet anahtarım bile yok o denli acınası bir varlığım) neyse işte gittim yıllardır meraba demediğim bi kadın ilkokul arkadaşımın annesi ordaydı.sanki senelerdir kankayız kadınla böle bir mutluluk böle bi sevinç gösterisi felam noluyoz lan dedim..kafasına baktım şöle bi ama yaralanma da yoktu.o sırada kızıyla konuşuodu benim derdim ise anahtarı alıp olay mahalinden biran önce uzaklaşmaktı ama annem bir yandan kadın bir yandan ordularını saldırlar üzerime.bi anda elimde bir telefon yıllardır selamlaşmadığım arkadaşımla konuşuyor buldum.olayın şokunu atlatamadan bi şokta hatun kişisi yaşattı sanki yıllardır hep görüşürmüşüz gibi canım toplanmışınız hiç haber vermiyosunuz demesin mi noluyoz lan dedim sanki çok mu görüşürdük..hayır ilkokulda bile kulvarlarımız aynı değildi.şiiii ablacım ayık ol biraz ayrı dünyaların hatunlarıyız silkelen ve kendine gel..noluyoz lan..denk gelmedi diyerek lafı geçiştirdim ve telefonu annesine uzattım..ama bu şok bana yetmişti..bugün sigara almıycam derken hemen bakkaldan bi paket aldım..faranjitim azıcak o değil..ama sakinlemem gerekti..korkunç bir savaştan çıkmış gibiydim..ya anlamadığım şey sevmezsin ne sen ne kızın beni niye annemin yanında sevgi gösterisi yapıosunuz yahu kendiniz olun ben sorun etmiyorum ki sevmiyorsunuz diye bende sizi sevmiyorum ee nolmuş yani karşılıklı sevişmiyoruz işte bundan güzel bişi mi var..sonra da agresif ve nemruta çıkar adım...yalandan yere kimseye sevgi gösterisi yapamam arkadaş bu böyle bilene..sevmiyorsam sevmiyorumdur..baştan birini sevmediysem de sevemiyorum uğraşmayın boşa..10 yıl öncede sevmezdim şimdi de sevmiyorum.bişey değişmedi yani..içimdeki çirkefi uyandırmayın alayınıza gider yaparım:))
o değil de iş var mı iş???
:))

7 yorum:

Lillysnone dedi ki...

lanet olası sevilmeyen ilkokul,ortaokul,lise arkadaşları. hiç ummadığın anda birden karşına çıkar ve sanki hep görüşüyomuşsun gibi samimiyetle hayatını sorar -ki zaten hayatında olanların çoğundan mutlaka haberi vardır- içlerinden en acı vereni özellikle aralarından seçerek sana bilmiyormuş da birinden üstü kapalı duymuşcasına sorar.

bu gibi türlerden uzak olmak lazım. şiddetle kınıyor, ölmelerini istiyorum.

çizmelere de ayrıca bittim :/

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

evet evet bi de bana niye haber vermediniz diye sormadı mı ne diyon kadın sen ne zaman aramışız da toplandıığımızda haber vercekmişiz demek istedim ama kalabalıktı sonra ne çirkef derler gönülün kızı diye sustum :D

her ayakabının üstüne giyebiliyosun bunları bide en güzel yanı da o.yağmur bitince çkart.asıl istediğinle gez.müthiş bişi. yaa iş iş diorum alın işte benden iyi pazarlamacı olur.keşfedilmeyi bekliyorum senelerdir :D

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

http://www.bigumigu.com/haber/2009/05/18/shuella-ayakkabi-semsiyesi

burdan bakabilirsin..

yurtdışından siparişle geliyor anladığım kadarıyla

Lillysnone dedi ki...

öhh mükemmelleer. sana bi iş için dua etmeye başladım. yakında işin hazır olur :p öpüldüüünnnn

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

ctesi pazarı tatil olsun diye de ekle lütfen :))) ollleeyy çok sevindim
kocaman öperim seni mckkk

attractive dedi ki...

bir an belediye su arıza işçilerinin çizmelerine benzettim:)) bide bu yazılarını büyüt yahuu.sktn gözümüü:)

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

ahahaha peki paşam :D