21 Ekim 2010 Perşembe

kendime yeni bir ben lazım

bazen oluyor dedi arkadaşım..evet bazen oluyor..bazen insan 7/24 dağınık bir zihne sahip oluyor(şu yazının başındayken parantez içinde windows 7'ye küfrediorum..kullanamıyorum lan seni göt demek istiyorum..yazarken şu dik duran zımbırtı başka taraflara atlıyor ona da ayrı gıcığım..hata yapıyorum sayesinde..o da göt işte..neyse.. ) bu aralar zihnim o kadar dağınık ki bişiler yazmak istesemde yazamıyorum..ne yapmak istediğimi de bilmiyorum.. mesela birsürü iş başvurusunda bulundum..hiçbiri geri dönmediği için hepsine sonsuz içtenlikle sevgili küfürlerimi sunuyorum..bu yazıda dağınık bir yazı olacak..nabayım ben dağınıkken yazı nasıl toplu olsun dimi ama...
akşam sevgili ebeveynlerim çocuklar duymasın zımbırtısını izliyordu(eskiden tiksinirdim ,şimdi de tiksiniyorum) neyse kız isteme merasimi vardı.. şu sıralar annemin sürekli evlenmicen de nolcak..başıma mı kalıcaksın..ben torun istiyorum diye mızmızlanmasından yeterince bunalmamışım sanki bide dizide kız isteme merasimini izledikçe gerim gerim gerildim..biri boğazıma yapışmış öldüresiye sıkıyordu sanki..abi nedir o öle ya anası babası anladık da nenesi dıdısının dıdısı niye gelir istemeye ben orayı çözemedim.. gereksiz kalabalalık yahu.. bide hala  bohça merasimi yapılıyor..annem de tutmuş adettendir diyor.. lan istemem ben öle bi bok.. ne o öle.. başlarım istemesine de evlenmesine de sittirin lan..bohçaymış çeyizmiş uğraşamam..zaten oldum olası düğünlere de anlam veremiyorum..kız evlencek,kocası olcak,gerdeğe gircek diye niye bu kadar masraf yaparlar..bide düğünde çıkkıdıçıkkıdı oynuyolar ya çok gülüyorum ben ona..ohh bizim kız yasal olarak sikşcek ohhhh ohh yandan yandan..teyzeciim sizin kız illegalde sikişiodu zaten demek isterdim kulağına eğilip:)
ne bu şiddet bu celal demeyin çok geriliyorum bu mevzulara..bu aralarda da zaten bir arkadaşım nişanlanıyor bir diğeri evleniyor..bide arka arkaya..yani şu 10 gün içinde bir nişana bir de düğüne gidicem..tamam amk siz evleniyosunuzda bize zararı var lan bu işin..kim kıyafet beğenicek..zaten anlamam hiç o tarz yerlerde ne giyinilir felam..çok gerginim çok.. bütün bunlar bi yana bu akşam annemin gardrobuna daldım.özlemişim valla annemin gardrobuna dalmayı:) tamam bedenlerimiz bir değil ama ben onlarla çok güzel bişi yaparım..veririm terziye kendi tarzımda ohh miss gibi olur.. küçükken de böyle huyum vardı benim.. annem evden giderdi ben direk annemin odasına dalardım..topuklu ayakabıları,kıyafetleri,takıları en sonunda en sevdiğim yere gelirdim tuvalet masası ve makyaj malzemeleri..offf nası eğlenirdim..keşke o zamanlar gizli bir kamera olsaymış evde de çekseymiş beni..çok süslüymüşüm küçükken ben,büyüdükçe salaşlaşmışım..eğer öle devam etseydim zaten tikkycan,kokoşcan olurdum kesin..ıyyy iyiki olmamışım halimden memnunum ayol:) aslında hala en sevdiğim şey annemin tuvalet masasını karıştırmak işime yarayanı çormak:) siz de yapmaz mıydınız küçükken böyle şeyler? :) hele o kırmızı rujları yok muydu off diyorumm her yerime bulardım:))) sonra tabi annemin gelip imdaaatt çığlıkları sarardı etrafı ve ben çok kızdı diye hep saklanırdım siniri geçene kadar..bulamazdı ama yerim hep aynıydı gardrobun içi:)) anne evet hep gardroba saklanıodum ve sen oraya hiç bakmıodun:))
bu arada düğündür nişandır var diye sanal alemde bir kaç kıyafet bakayım dedim. örnek olsun felam. belki kendim yaparı ya da bir yerlerde bulurum diye..ama bi baktım kendimi vintage eteklerin elbiselerin içinde buldum..tamam çok sık kullanılır oldu bu vintage havası ama seviyorum ezelden beri..nası güzel şeyler var.. ikinci elci bir dükkanım olsa keşke diye geçiriyorum hep içimden.. olsa ne güzel olur lan..nası mutlu olurum..ohh güve tıkırdıları içinde eski püskü eşyalar..tam benlik..bulduklarımı sizlerle de paylaşmak istedim.

çiçek gelin ne güzel olmuş:))                    süper bişi değil mi yaaa benim olsun
böyle bir eteğim olsun başka eteğim olmasın:)                   

şapka da süper değil mi ? yapabilir miyim acaba??


işte bu elbiseleri giy çık gerisine karışma


 





ve işte bu gelinlikler evleniyorsan böyle gelinliğin olsun daha ne olsun bee:))

 

















   
 soldaki benim olsun:))) evlenmicem ama sadece olsun :))

ve kıyafet bakarken bir kaç kombine de bulmadım değil.. ah ulan ahhh hepsi benim olsun daha ne isterim..ya tamam evet ben alışverişkoliğim ve bu yüzden kredi kartım da yok..zamanında vardı ama sevgili annem kapattırdı..tamam haksız değildi. kendimden geçiyordum..ama mutlu oluyordum yaa.. şimdi böle iç geçiririm baka baka...hediye alsa ya bana birileri ona da tamamım yani:)) hehehe :) tamam lan almayın tek taşımı da kendim alırım,kariyer de yaparım :D dağları da delerim tek başıma ,herşeyi yenerim bir başıma:))










süper ama dimi..çok iyi kombine etmişler...ahh ulann hepsi benim olsun... bide son zamanlarda hep aklımda şu şarkı var..tam bana uyuyor sözleri.aynen sözlerdeki gibi hissediyorum.
 Bu sene iyi geçmedi söylemem lazım
Kader beni seçmedi ama görmemem lazım

Belki birden bire yeniden başlamam gerek
Eskiden taptığımı bugün taşlamam gerek

Yeni bir aşk yeni bir
Yine gülecek bir neden lazım
Yeni bir haber yeni bir kader
Bunlar için bana şans lazım

Yeni bir duruş yeni dokunuş
Tek tek keşfetmem lazım
Yeni bir hayat gerisi bayat
Kendime yeni bir ben lazım
Günler güzel geçmedi unutmam lazım
Asıp yüzümü kalmışım azcık kırtmam lazım
Hep içime atmışım anlatmam gerek
Hepsini bir kazana atıp toptan kaynatmam gerek
http://fizy.com/s/1ahv5l

aynen öyle hepsini bir kazana atıp toptan kaynatmam gerek...









2 yorum:

Lillysnone dedi ki...

of of of offf. allam bunu bana yapmıcaktın. beni böyle kalbimden vurmayacaktın. onlar nasıl güzel elbiseler nasıl güzel gelinlikler şapkalar. eridim bittim burda resmen. Allam nolur bize milli piyango falan vursun diye dua etmekten de kendimi alamadım hahah

Unknown dedi ki...

dimi dimi baktıkça içim eriyor benimde..banka felam mı soysam diyorum hatta..olmucak böyle..nolur piyango bize vursun o zaman:))