5 Ekim 2010 Salı

çişim geldi anneeğğğğ

akşam içtiğim çayların idrar torbama direk girip dışarı çıkmak için sıkıştırması ve benim ısrarla salmamam görülmeye değerdi.üstüne sanki çişim yokmuş gibi hadi hop bize gidelim modu kışkırtıcıydı. yolda yürürken soğuk havanın dalga dalga etkisiyle ucuna gelmesi,işeme isteğimin artması bir çükümün olmadığına küfretmeme neden olmuştu.yürüyüşüm değişti yahu o kadar sıkışmıştım ki. beni tanıyıpta o yürüyüşümü gören biri çişimin ucunda olduğunu anlayabilirdi:) yeni sünnet olmuş bir erkek gibi yürüyordum. sonunda eve ulaştık,W.C ile aramda bir bağ kuracağımın hayalini kurarken annem her zamanki gibi kapıyı arka uzun kilitten kapatıp açıp kendince eğlenmeye başlamıştı bile.(altıma işediğimi sandınız dimi hahahah:) ama işemedim hıh) o anda kapının oraya salmak istesemde üstüm başım pislencek,sidik kokucam ve bu soğukta banyoya girip götümü dondurcam diye bunu yapmadım.çişim var anneeğğğğ geyiği bırak kapıyı aç diye anırmayı tercih ettim:) belki de geyiği bırak dememişdir ama içimden geçen oydu :D neyse ayakabılarımı bir tarafa çantamı bi tarada atıp okuldan yeni gelmiş,çişi olan bir çocuk gibi kendimi W.C'nin kollarına atıverdim..boşaldıktan sonra ohhhh demenin verdiği haz paha biçilemez :)))
içeri ,salona geçtiğimde kardeşim evi buram buram tost kokutmuş homini gırtlak yerken canımızın tost çektiğini fark edip hemen mutfağa yöneldim. süpersonik peynirli tostlarımızı yapıp lülüyle yedikten sonra kediyle oynaşma zamanı gelmiş anlamamışım.. lülü kediyle oynaşırken telefonun penasıyla oynaşan kedi için "kedi penası" diyiverdi. bi anda ağzımdan "sütü seven kamyoncu"dökülüverdi :))
"sütü seven kamyocuu tem'e
düşük donla yüzülür mü beeee" :)
velasıl bunun ardınlan lülüş evine doğru yol alırken bende online aldığım dersin 3. ödevini tamamladım..çok da afili oldu lan.. sertifikayı bana versin nolur lan.. mutlu olayım ben:)
onlar erdi muradınaaaa biz çıkalım kerevetine diyerek saygılarımı sunarım:))

Hiç yorum yok: