17 Ekim 2010 Pazar

kafa bulanıklığından saçmalıklar

yine bir cumartesi gecesi ve ben yine neskafemi yapıp okanı izliyorum:)
cumartesi gecelerim hep böyle geçiyor evet.bu gece artı olarak boğazım acıyo,azcık öksürüyorum..biraz hastayım işte..ne güzel bir sonbahar gecesi. ruh hastası kedimin çılgınlıklarını bi yandan şaşkınlıkla izlerken diğer yandan tv izliyebiliyorum,olayı daha da aşıp bi yandan da blog yazıyorum..çok yetenekliyim sanırım:))
aklımda bişi vardı yazıcaktım ama şuan unuttum...bunak olduğumu beni tanıyanlar bilir zaten..aklıma gelirse yazarım.. dün gece kurabiye kod adlı arkadaşımla konuşuyorduk tabi ttnet muhabbetimizi baltalayana kadar...
hani bazı şarkılar vardır,hep ordan burdan duyarak öğrendiğimiz,sözlerini ne adam gibi bildiğimiz ne de ismini bildiğimiz.ama o şarkı çalınca da çılgınlar gibi mutlu olduğumız şarkılar.. dün de böyle bir şarkıyı dinliyordu o. hatta kulaktan duyma hep aklımızda kalan yazımını bilmediğimiz duyduğumuz gibi yazdığımız sözünü de yazmıştı ama o kadar bunağım ki onu da unuttum..şimdi düşünüyorum da başka hangi parçalar vardı böyle diye..aklıma gelmiyor bi türlü..sizinde böyle sevdiğiniz şarkılar olmadı mı? hatta bazılarının çok özel hatıraları oluyor. google da yazıp search edecek sözünü bile bilmiyoruz.acaba kulaktan dolma bildiğimiz sözü yazsak bunu mu demek istemiştiniz diye doğrusunu çıkarır mı dicem de unuttum arkadaş onu da unuttum yanlış sözü bile bilmiyorum:)) bu arada hala yazıya başlama amacımdaki konuyu hatırlamıyorum...
böle bi saçmalayasım var şu yazıyı yazarken..hiçbiri birbirini tutmayan cümleler kurabilirim.konu bütünlüğüm olmayabilir..okuduktan sonra yok efenim ne saçmalamış bu yok efenim sen bi sus demeyin dalarım sonra ben sizi uyarıyorum...sanırım yazının ortasında uyarmak mantıklı değil ama olsun:)
okanı izlediğimden bahsediyordum dimi başta hani her cumartesi bunu görev edinmiş gibi izliyorum.. neden? yapcak daha iyi bişeyim yok:) hacıoğlu sponsorluğunda ekranlarda bıkbıklayan okanı çiğköfteci sait sponsorluğunda evimde hohahaha ehehehe hihihih kıhkıh vsvs naaralarıyla izliorum işte..
şu an yıllar öncesinden bi arkadaşımla konuşuodum..ortasondaydım yada lise 1 felam..ohaa yaaa bende amma gamsız ve hayırsızmışım... msn'e ilk eklediim insansın dedi:D vay anasını tam cyber hatun olmuşum ben..hatta ilk avatar fotoğrafım duruomuş onu yolladı.. ne gençmişim ayol dedim:) nostalji oldu bana da:) ama bişey var ben değişmemişim yahuu:) sadece saçlara biraz ak düşmüş:) bide o zamanlar kullandığım nicki söledi. o zamanlar maidenpumpkin die bir nick kullanırdım..vay anasını yaaa düşündüm de ne çok nickim olmuş benim:)) çoğunu hatırlamam..sizin de var mı böle birkaç nickiniz? birtek dengesiz ben miyim yoksa:)
ama bu sonuncu iyi di mi:D "küçükkensusmasısöylenmeyenkız" :D küfretmeyin yahu bu nick yüzünden.. alıştıktan sonra sinir olmuyor insan :)) insanın yaşı ilerledikçe daha neler uydurabilir kendi için acaba? ben kendim için daha daha neler uydururum ki çizmeli kedi vardı,alice vardı,yamuk prenses vardı(favorimdi bu) daha hatırlayamadıklarım  vardı işte amaaan...okuyan sölesin dicem şimdi mim geyiğine girdim sanıcaksınız yok öle bişi:))
okanda da fasıl yapıolar lan... nası canım çektii..geçen yıl çok yapardık.. özlemişim valla..şimdi olaydı rakım mezem arkadaşlar nası güzel olurdu..sizde yapar mıydınız? seviyorum türküleri ben..herşey bi yana türküler de süper oluyor.ahh ulann neysee ortamın içine sıçan arkadaşlarıma en nadide küfürlerimi sunuyorum...
bide bu akşam facebookta bi video izledim..amcamların ne çektiğini çözemedim.paylaşıyorum burdan linki de..http://www.facebook.com/video/video.php?v=1522211064775 izleyin bakın..söyleyin ne çekmiş bunlar.. bende istiyorum bu kafadan yahuu:))
bide bugün bilgisayarım inflak etti..her bişeyi bozulmuşş..ee bana da pc dayanmıyor yahu.çok sevgili ebeveynlerim laf sokmaktan geri kalmadılar tabi bu durumdan istifade edip..çok teşekkür ettim onlara:) nabayım lan daha bana uygun bir notebook üretemediler. bide bilgisayarcı çok bilmişti..sinir oluyorum böle bilgisayarcılara..götelek laf sokmaya çalışıo erken getirmedim diye.. bozmadan yapmayı öğrenemiyosun işte. fanı cortlamasa yine götürmezdim de işte o kadar teknik  olamıyorum.olsaydım eğer bilgisayar mühendisliği okurdum mk.. her bişeylerim de gidecek çoğu yedeklensede..sinir oluyorum yahu format atılmasına.. hiç format atılması gerekmeyen bilgisayar istiyorum kendime..yapın lan hayvan kopyalıyosunuz bunu da yaparsınız..
heh buldum lan ne hakkında konuşcağımı sonunda hahaha.. kaç saattir yazıyı tamamlamıyorum bu yüzden :D
okan mercana bi soru sorduydu(bu arada not olsun kedimin adı da mercan ahhahaha) cansız valıklarla konuşuyor musun diye? o da konuşurmuşş.. bende konuşuyorum lan.. bütün aletlerle konuşuyorum.. özellikle bilgisayarımla.. mesela bugün çalışmadığı için kendisini hem pataklayıp hemde sövdün.. çalış s2tmin aleti diye bağırıodum.. nası agresifsem.. mesela fotoğraf makinemi şarjı bitincede küfrederim ona ipoduma da aynı şekilde.. çok göt oluo bu aletler..en olmadık yerde şarjları bitiverio..kıl oluyorum..nasıl bir ruh hastasıyım çözemedim daha..böle kendine kendini sinirlendirip agresife bağlayıp insanlardan çıkaramadı mı aletlerden çıkaran bi varlığım işte.. olsun lan yinede insanım yani olur öle şeyler:)))
bide son olarak sevgili kurabiye çok uzaklara gidiyor iyi yolculuklar demekle birlikte bana verdiği destekler için teşekkür ediyorum ve diyorum ki çok özlücem lan seni..unutursan beni atlar gelir pataklarım ona göre:))

2 yorum:

Nathaniel Efendi dedi ki...

Yazı başımı döndürdü haha... Sadece nick konusuna değineyim; düşündüm de, Last.fm, sözlük etc hesaplarımı falan saymaz ve konuyu ICQ/MSN bazında irdelersek (irdelemek ne lan, hoca oldum iyice) neredeyse 10 yıldır sadece iki (2) nick kullanmışım; chaotic (aah ah ICQ zamanları) ve Nathaniel. Bu bilgi gerçek hayatta ne işimize yarayacak onu bilemiyorum...

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

bu bilgi aslında benim ne kadar istikrarsız ve dengesiz olduğumun göstergesi olabilir mesela.sonuç itibariyle buda bir kamuoyu yoklaması :D dengesizliğime bir bahane uydurmaya çalışıorum belkide:))icq zamanlarından bu yana sadece 2 nick demek hoş icq nickimi hatırlamıorum bile :D :))