11 Ekim 2010 Pazartesi

karakolda ayna var bloğumda mim var

nedir yahu bu mim çılgınlığı anlamış değilim..herkeslerde bir mim şeysi..kim kimi mimlemiş..mim takkesi neymiş..neyse bizede kervanın yolu gözüktü sevincimden iki raket namaz kıldım(yersen)..ohh ohhh ilk mimi aldımm diye bağırırkeeeennn aman da pek bi rahatladım.küçükken fişlemek diye bi olay vardı bu da onun gibi bişi olsa gerek.karakolda ayna var kız kolunda damga var:) başkomiser serüvenci damgayı basıvermiş de anlamamışım..peki madem ,bende hayatıma bir noktalı virgül koyuyorum ve isteklerini yerine getiriyorum:)))
hep bir impalam olsun istemişimdir.saçlarımı savurarak çılgın arkadaşlarımla gençlik günlerimizdeki gibi metalin mınakoyarak gitmek güzel olurdu doğrusu:)

mimiliin takkesi:Yaşadığımız tüm sıkıntıları geride bırakıp, sevmediğimiz insanlardan, yapmaktan daral gelen işlerden uzağa bir tatile gidiyoruz. Bizi yolcu etmeye gelmiş üstelik gıcık olduğumuz herkes. Alayına çalımlı bir bakış fırlatıp arabamıza bindikten sonra, geride kalanları çatlatırcasına müziğin sesini sonuna kadar açıp, tozu dumana katarak oradan uzaklaşıyoruz. Şimdi sizden istediğim, mimlediğim herkes bindiği arabanın resmini ve son ses açtığı şarkının adını, sözlerinden bir bölümü ve söyleyen solistin resmini yayınlayacak.
Ve buyurunuz..

Araba: chevrolet-impala














grup-solist-şarkı


Deep purple






 solist: Ian Gillan






şarkı: sometimes i feel like screaming




While you were out... 
The message says 
You left a number 
And I tried to call 
But they wrote it down 
In a perfect Spanish scrawl 
In a perfect Spanish scrawl 

Yet again 
I'm missing you 
King size bed 
(in a) hotel someplace 
I hear your name 
I see your face 
I see your face 

(The) back street dolls 
And the side door johnnies 
The wide eyed boys with their bags full of 
Money 
Back in the alley 
Going bang to the wall 
Tied to the tail 
Of a midnight crawl 
Heaven wouldn't be 
So high I know 
If the times gone by 
Hadn't been so low 
The best laid plans 
Come apart at the seams 
And shatter all my dreams 

Sometimes I feel like... 
Screaming 
Close my eyes 
It's times like this 
My head goes down 
And the only thing I know 
Is the name of this town 
Is the name of this town 

Yet again 
I'm missing you 
Won't be long 
O' coming home 
Until that distant time 
I'll be moving on 
I'll be moving on



burdan da şarkıyı dinlersin

http://www.dailymotion.com/video/x8wxvl_deep-purple-sometimes-i-feel-like-s_music



sevgiler:))

13 yorum:

Lillysnone dedi ki...

öhh arabaya bak mükemmel. bence biz bu arabalarla konvoy yapıp gitmeliyiz hahah

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

bencede yaa ne güzel olurdu..büyüünce ben çok param olcak alcam bi tane.o zaman senide pindirtirimm saçlarımızı savurarak gezeriz..aerosmith-crazy klibi çeviririz:D
nasılda hayalperestim wuhuuu:D

Lillysnone dedi ki...

hahah aslında ben önümüzdeki haziran büyük ihtimalle alıcam vosvosu. o zaman pek hayal olmaz ben kapıdan alırım seni ne dersin :D

Serüvenci dedi ki...

benide alın nolurrr:))) arka koltukta otururum, hiç sesimi çıkarmam söz :)))

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

allah derim lillyy ne dicem başkaa:))) tekila mı dersin votka mı şarap mı bira mı :)))))

serüvenci ne kıskanç adamsın yahuu hemen yamıosun kendini:) ben bilmem lilly bilir :))))

Lillysnone dedi ki...

hahah hiç farketmez valla alkol olsun ne olursa kabulümdür :))

serüvenci eğer sesini çıkarmama konusunda ciddiysen neden olmasın :p :)))

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

:))) çok iyi ben varım bu duruma:)))

Serüvenci dedi ki...

sustuğum için yorum yapmıyorum, umarım farkındasınızdır? tıp

Lillysnone dedi ki...

hahahah tamam o zaman haziranı bekleyin kapınıza gelip korna çalıcam :))

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

eneeeammmm trip attı ya bu serüvenci bize şimdii..eneeee adama bakk enfeksiyon kaptı havadan hemencik:) temam yahu sana da bir bira veririz dürüdürüdürü die de lilly korna çalcakmış bak bize zaten..ohhhh nası eğlenirizzz ne güzel ne güzell..mutlu oldu ben:))

Serüvenci dedi ki...

tribal enfeksiyon kapmış olma ihtimalim var. arabayı görene, biranın tadını alana kadar geçmez. ağır geçiriyorum ben bu tarz enfeksiyonları :)))

Lillysnone dedi ki...

o zaman seneye görüşmek üzere arkadaşlar :))

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

serüvenci ille de ikisi bir arada istiosan bak daha 1 sene hasta yaşıcan:)
lillym ben beklerim seni:))