23 Eylül 2010 Perşembe

unlucky


yazmak için sayfayı açtım ama içimden sürekli küfretmek geliyor... dünden başlamaya ne dersiniz. babamın sabahın köründe gelip kızım sen ne kadar şansızsın demesine ne diyosunuz.. bön bön baktım yüzüne. sanki ben bilmiyorum... hani diyolar ya gökten meg ryan yağsa bana er ryan düşer onu da kurtarırlar die aynen öyleyim. bi de tabi bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı s2er var bana kutup ayısı bile denk gelmez bileğime kuvvet parmak kası olur o derece. velasıl bu dönem o kadar boktan başladı ki hatta başlayamadı felaketler silsilesi tekme tokat bana girmeye devam etmekte..başarılar o vakit. 
peki ya bu kadar felaket arasında kendime nefes alacak bir alan açan cyber alemin dün gece 10 civarı elimden gitmesine ne demeli..tüm küfürlerim ttnet'e. götünde bağsur çıkacası,çölde susuz kalıp serap bile göremeyecesi dierek postmodern beddualar yolluyorum...
neyse tabi netin olmamasıyla birlikte yoğun uyku seanslarıma da geçmiş oldum.peki oyun oynamadım ve götümü dönüp uyuduğum için kedimin gecenin bi yarısı üstüme işemesine ne demeli..ulan kedi bile düşman oldu bi oyun için..nabsam acaba ölsem felam mı...hayır bu felaketlere bi çare varsa denemeye hazırım yani.. yine olağan sakinliğimi korumaya karar vermişken..suskunluğumu bozmak isteyen annem sanki herşeyim tammış gibi niye mutsuzsun ve konuşmuosun diye soru yöneltince çileden çıkmayı çok istedim..ama onun ne suçu vardı ki..yine susmaya devam..
neyse bunları da geçtim. tv izlerken fatmagül'ün suçu ne?'ye denk geldim.. abicim hep mi s2erler yahu kadını. hangi diziye girse sürekli bir ağlama modu ve sürekli ırza geçmeler..yazık lan folloş oldu..çok da sıkıcıymış bu seferki dizisi..he tabi bide erkek oyunculardan birinin kıvanç tatlıtuğ'a en çok benzeyeninden seçilmesi de dizinin tiraj kaygısı güttüğünü göstermiyor da ne ediyor...
neyse sevgili okuyucular size sonsuz saygılarımı sunarken şansınız açık olsun demeden edemicem..
good luck and respect:)

Hiç yorum yok: