4 Eylül 2010 Cumartesi

ahh bu kızlar

forumları dolaşıyordum.hatunun biri facundo arano için 
"Tek aşkım benim Facundom'm varmı onun gibi? Yeni film çekiyor aşkım benim. Yaradana kurban 10 yıl oldu aşkımla tam 10 yıl onu ilk gördüğüm gün hala dün gibi aklımda. Son nefesimde elimi sen tutacaksın son sözlerimi bir sen duyacaksın meleklerin sözü var. Melekrin sözü var. İyi ki hayatımsın. Senden vazgeçemem çünkü sen benim soluğumsun... Te Amo"
yazmış.hayretle okudum bu yorumu. kendisine cevap veresim geldi ama şanslı ki siteye üye değildim. yazık yahu genç yaşta böyle şizofrenik bağlılıklar gösteriyor kızlarımız. bizde vakti zamanında böyle ünlülere platonik aşık olduk ama bununki saplantı olmuş.aşmış kendini.resmen beraber olduklarını düşünüyor. acı gerçek yavrucum siz hiç beraber olmadınız,o seninle hiç sevişmedi..hayal kurmak güzeldir.buna karşı değilim kesinlikle.ama saplantılı bir hal almışsa o kişinin tedaviye ihtiyacı var demektir.saplantılı kişilerden de ayrıca korkarım..ah bu gençlik ne olacak sizin bu haliniz...
saygılar..
http://www.sinemalar.com/sanatci/42309/Facundo-Arana/

Hiç yorum yok: