3 Eylül 2010 Cuma

kedi intiharı

kedim bugün intihara kalkıştı.evet yanlış okumuyorsunuz bildiğin intihar etti zavallım. evdeki saçma sapan yaşantıya,her kafadan bir sese,gerginliğe tahamül edemediğini düşünüyorum.kendini balkondan atıvermiş. ama korkmuş. gökte ararken yerde buldum desem yeridir.evde ararken balkonun altında buldum.pısmış,sinmiş,korkmuş,gıkını çıkarmıyordu.aldım getirdim tekrardan.muhtemelen bana küfretmiştir. oraya bir daha girmek istemiyorum,bırak doğada kalayım,sokaklarda yaşayım daha iyi felam dediğini duyar gibi oldum bir an.ama napalım ev evdir.sokaklarda itlere yem olmaman için seni kafa sağlığından yoksun olsalarda yemeğini suyunu veren,bakan,en azından çatısı olan evimize getirmek zorundaydım..bir diğer yandan kızışma dönemine girdiğini düşünmekteyim. belki de kendine koca bulmaya çıkmıştı.sonuçta o da bir dişi. iki ayaklılarda olduğu gibi 4 ayaklılarında kocaya ihtiyacı oluyor.yine temel ihtiyaçlar.maslow pramitinin birinci basamağını oluşturur temel ihtiyaçlar.bunlardan biri de sex ihtiyacıdır.evet,insanlar gibi hayvanlarında sexe ihtiyacı var..merak etme kızım sana en yakışıklısından bir koca bulacağım.imza:manukyan:)
saygılar..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kesin zigişmeye kaçtı sürtük

Aslı dedi ki...

Benim bebeğim de geçen hafta balkondan atladı 3 gün yogun bakımda kaldı. Kendine geldiği, ayaklandığı gün tekrar atladı ve öldü.

Kendini öldürdü. Elimden gelen her şeyi yapmıştım onun için ama sokakta yaşamak istiyordu demek ki. Kediniz kaçmaya çalışıyorsa ona yeni bir ev bulun ya da bahçede beslemeyi deneyin. Kendini öldürmesinden çok daha iyi..