26 Eylül 2010 Pazar

1million


saat sabahın 5'i olmuş ve ben hala şam şeytanı gibi oturuyorum.acaba nedendir?diye sorarsam bu soruyu okuyan yakınlarım bana küfredip bütün gün kıçını büyütüyorsun,akşama kadar uyuyosun sabaha kadar oturman sence de normal değil mi lan demezler mi bana. bence derler hatta bunu okuyup da bu cümleleri kurduklarını duyar gibiyim..niye yatmıyorsun lan deseler mesela onlara şöyle diyebilirim..kafamdaki         cümlelerden,konulardan,sorunsallardan,düşüncelerden kurtulamıyorum ki yatayım. insan yatağa yatınca huzur arıyor..o huzuru bulamıyorsam yatmışın ne yazar yatmamışım ne çizer..siktiredin bunları  da  size ne dicem.. siz de gidiyor musunuz hiç bilmiyorum ama ben ve eşrafımdakiler çok sık uğruyolar 1 milyoncu adı altında geçen tükkanlara..hatta bugün akşam üstü kuzenimin yoğun isteklerini kıramayıp(tabi altında tehdit de yatıyordu/saçımdan sürüklemek gibi/bir de laf sokma vardı/kadıköylere gidiosun benle çarşıya mı gelemiyorsun/gibi.. neyse kırmayıp çarşıya çıktım onunla. abuk sabuk tükkanlara sokup durdu beni sağolsun..hele bir tükkanda hacı yağı gibi kokan bişey vardı,naftalin daha güzel kokuyordur..meğer parfümmüş,,keşke sorsaydık markasını da istemediğimiz insanlar yanımıza geldiğinde kaçırmak için yeterli olurdu :) neyse bunların ardından hadi dedi 1 milyoncuya gidelim..öffleyip pöffleyip osura osura gittim tabi..orası da dayanılmaz tükkanlardan biriydi..biri boğazıma yapışıyor gibi oluyor hep..neyse bu artı anektod asıl bahsetmek istediğim daha doğrusu sormaya çalıştığım niye bu 1 milyoncu diye geçen yerlerde 1 milyona hiç bir nane yoktur? soruyorum yahu neden yok.. 1 milyona bi halt bulmak samanlıkta iğneyi bulup çuvaldızı kıçımıza batırmak gibi bişey doğrusu...haa tabi bide herşeyin çakması var lan..insan şaşmıyor değil.. o kadar para verip aldığımız şeylerin 3 lirayla 10 lira arası satılması nasıl bir ironidir soruyorum? :) lisede kullandığın parfümün orjinalinin 140 lira olup 1milyoncu da 1 milyon olması gerektiği yerde :) 4 tl olması allahım sana geliyorum dedirtiyor...hani aylarca hatta yıllarca dükkanlarının camlarında kapatıyoruz yada indirim diye yazan yerler vardır ya bu 1 milyoncular bana onları anımsatıyor işte...onlarda hiç bizaman kapanmaz yada indirim dedikleri şey en boktan eşyalarda göstermeliktir ya aynı onun gibi... kaç kaç..uzaklaş ordan hemen...run lola run dedirtiyor insana:))


         saygılar:))

4 yorum:

Dallama Blogger dedi ki...

Bende gececiyim bu aralar. Şu yanızını okuyayım dedim ama ne çağre...

Bu ne biçim renk ? bu ne biçim font ?

Önce gözlerime tecavüt ettin sonra hayatımı sikerttin ama yinede okudum ya seni tebrik ediyorum

Unknown dedi ki...

hahaha fosfor iyidir..severek beğenerek koyuyoruz..okuma zorunluluğun yoktu ama azmini de ben tebrik ediyorum:))

Dallama Blogger dedi ki...

deli kızda ekle profil başına :D

Unknown dedi ki...

eywallah:)))