23 Şubat 2011 Çarşamba

abim selçuk kartondandı benim,bende onun plastik kardeşi...

uzun zamandır yazmıyordum ya sana blog demekki canımın iyice yanması, perperişan üzülmem gerekiyormuş sana dönüş yapmam için. keşke böle bi sebep olmasaydı da ben yine de sana dönseydim. içim yanıyor be hafız bildiğin acıyor, kanıyor, böyle ruhum daralıyor..siktiimin libyasında çıkan bu isyan geldi kalbimizin ortasından vuruverdi bizi. delik deşik oldu sanki her yerim,elim ayağım tutmaz,nefes alamaz oldum bugün... gitme be adam dedik dimi sana gitme işte.. bi söz dinle be çocuk,bi kere de burnunun dikine gitme.. ama bilirim sende  bendensin,aynı bokun lacivertiyiz biz seninle..ille s2mizin doğrultusunda hareket edicez...ille de bizim dediğimiz olacak.. burçtan mıdır, yaşadığımız yerin suyundan mıdır bilemiyorum ama seni çok özledim ben be abi... biliyoruz öz değilsin ama öz olmasan ne farkeder lan canımsın,canımın içisin işte... 5 sene be 5 sene kıbrısda ne çektiğimizi bi ben bi sen biliyorsun... yeri geldi 10 lirayı paylaştık,yeri geldi 100lirayı ama biz hep senle kardeş olduk be abi...gitme dedim sana dimi.. karışık oralar...kaddafinin yerine geçmeye kalkma dedim dimi... Türkiye'nin suyu mu çıktı be adam... ille de para biriktircem dedin.. noldu amk noldu aldın mı babayı...şimdi burda seni deli gibi merak eden insanlara yapılır mı lan bu.. insafsız... bi haber lan nolur iyi bir haber... dön artık be çocuk dön artık da yüzümüz gülsün, sen gene azarla beni,gene ispitle ama dön artık...dön ki sana istediğin kadar bira ısmarlayım, yemekler yapayım... mk devleti bi sike yarasa zaten şu ülke cennete benzerdi.. biliyorum orda hissediyosun hepimizi..en çok da anneceğini... merak etme sen anneciğine biz sahibiz..sen sağ salim gel biz şenlik ederiz..içim acıyor be adam, tek abimsin.. biliyorum sen güçlüsün, mantıktan şaşmazsın, biliyorum biz nelere katlandık, neler gördük geçirdik, s2tmn libyası mı seni alt edicek ulan... biliyorum öyle ya da böyle sen geliceksin,bütün dualarımız seninle bilesin çocuk..sen gel ki biz daha çok eğlenelim,sen gel ki evde bi bayram havası essin...bütün dualarım seninle abilerin paşası..
dön de yine o güzel sesinle söyleyelim senle şarkılarımızı.. korku dedik yaa sakın korkma abilerin en mükemmeli...


http://www.facebook.com/video/video.php?v=76111997238


umut fakirin ekmeği imiş yaa işte biz senle o ekmeği paylaştık...
nefesler tutuldu
kelimeler yutuldu
elma dersem çık
armut dersem çıkma
elma...

4 yorum:

Serüvenci dedi ki...

canımmm umarım en kısa zamanda iyi bir haber alırsın ve abin sağ salim size geri döner. Dualarım abinle ve sizinle.

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

saol tatlım..hala bi haber yok. gemiler gitmiş 3000 kişiyi alıcakmış marmarise getircekmiş ama onların arasında mı bilmiyorum:(
bir an önce güzel bir haber istiyorum artık

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

abilerin paşası yamacımıza döndü..sağlığı yerinde çok şükürrr:))) pek mutluyumm.. :)

Serüvenci dedi ki...

Allah ayırmasın bir daha, ayırırsada tekrar kavuşmayı nasip etsin.