7 Mart 2011 Pazartesi

kendi kendine konuşan hatunun serzenişleri


sıkılıom bende…
banyo yapıcam kendime gelmek için ama,banyoya girmek mesele zaten
neden hala gitmiyorum banyoya?
ev soğuk bu birinci etken, şu an burnum havuç gibi, bide geç kalkmanın verdiği sersemlik üzerimde
aslında uyumak istiyorum evet tam da istediim bu galiba ama aynı zamanda blog yazmak istiyorum
ama nerden başlıcam bilemiorum

ve ardından..

1 saat sıcak banyonun dayanılmaz hafifliği paha biçilemezJ
Soğanlı tek lavaş acısız adana dürüm ve karnın doyması +repJ
Sağ kök dişim son günlerde canımı sıkmaya başladı,yemek yerken acıyor ve ağrı yapıyor..kendine gel sağ kök diş yoksa seni çektiririm(veee bir diş daha eksilirJ)
Bi ara da şu saçlara bi fön neim bişey yapmam lazım diye düşünmüyor değilim ama şuan çok kararsızım…
Film izleyesim var ama yeltenmiyorum nedense..
Evde tek kalmanın verdiği mükemmel mutluluk,nirvanaya erişmek bu olsa gerekJ
Bankamatik kartımın kullanım süresi doldu,öyle bir üşengeçlik ki bendeki almaya gitmedim. Ee ne oldu gene totomda patladı. Param var ama yokmuş meğersem…çekemedikten sonra neyleyim o parayı ben ..
O da çok  boş göründü gözüme en yakın zamanda bi çeki düzen vermek gerek ama kalmış 3,5 ay değer mi masrafa bilemedim..yine kararsızım…
Winampta çalan ne lan böle diye bakıverdim ki franz Ferdinand bang bang dinliyormuşum meğersem..farkında olmamak dinlediğin şeyin iç karmaşıklığa sebep mi acaba diye düşünmekteyim…
İnternet bağlantısının bokluğundan ebuddyden memesene bağlanmak acı verir oldu..yapcak bişi yok azizim başa gelen çekilir demişler..
Bugün orda da cumartesi mi? Sorusunu yönelten Feridun düzağaç’a sorarım bu şarkıyı sadece cumartesileri mi dinlemeliyiz?
Hiç sevmiyor beni tesadüfler diyen F.D aşk tesadüfleri sever filminden sonra depresyona girmiştir herhalde diye düşünmekteyim…
Birde evin içinde 3 çiftle kalmak kadar acı bişey yoktur. Ne dediklerini hala anlamaya çalışıyorum ama çözemedim. Hele bir tanesi vardı bu kadar yakışmayan bir çift olamazdı. ama hatun yolunu bulmuş. Elemanın anlattıklarına bakılırsa baya godoman bişey.. ee okul nası bitcek değil mi… bu kıbrısın öğrenci hatunlarının bi sendromu die düşünmeye başladım. Hayır yargılamıyorum yada yargılıyorum lan bu kadar mı düşüksünüz, adam 180 kilo 180 metre boyunda 1,50lik boyunla yakışıo mu lan bu kadar da olmaz.. bide kağnı gibi konuşuo eleman üstelik peltek mi r özürlü mü çözemedim. Sanırım ikisi bi arada.. sonuçta onlar ermiş muradına ben çıkayım kerevetime. Peki bu cümledeki kerevet sözcüğüyle anlatılmak istenen nedir yıllardır?
Mevlüt kandilinde gül yada kitap dağıtalım diyen bi zihniyetler cemiyeti gördüm bugün..hangi kafayı yaşadıklarını sorguladım biran.. sonra  dedim ki götünüzü paraklayın sıkıntınız geçer.. sanırım doğru tespit oldu bu..
Bilgisayarımın şarj aleti bozuldu buna üzülmekteyim..hiç yoktan masraf çıkmasına ayrıca kıl olmaktayım..bedevilik de bi yere kadar..isyanım var uleyyn...
Televizyon izlemeyeli 1 hafta oldu tam da bugün.. kendimi eksik gedik hissediyorum… senin değerini kaybettiğim gün anladım sevgili tele-vizyon… lütfen bana  geri dööönnn…teleeee teleeeee aşkım sevgilim geri dööönnnn ben sensiz bi hiçim..yok lan aslında piçimJ
İçimden bir ses kitap okuyabilirsin diyo…
Neyse geçti…
Kendime resim defteri alıcam en kocamanından ve resim yapıcam ..evet evet kendime not olsun bu da boş zamanlarımda resim yapıcam ilerde ünlü bir ressam bile olabilirim…
Çok uçtun az alçal(içimdeki ses konuştu yine) :D
Nickleri lii,lülü ve lola olan üç arkadaşım var. Üçü birden online olduklarında kardeş olabilitelerini düşünüp tuhaf hayaller kuruyorum.. pek ütopik bi insan oldum. Yapcak bişi yok. Beni böle sevin a dostlarJ
Şuanda yataktan kalkmaya çok üşendim. Biri kola koyup getirse ne bahtiyar olurdum halbusi
Birde inderemediğim jehan barbur hayat albümü içimde kaldı çok pis.. çok dinleyesim geldi oysaki..
Şuanda dikkat ettim de halbusi,oysaki,bahtiyar,paha biçilemez, olsa gerek gibi sözcükleri çok kullanıyorum..dinlen bir nefes al…
Ve ben bu yazıyı yazarken dünyanın en s2mtrak internet bağlantısı tamamen göçtü.. bütün bir tatil ttnete kafam girsin diyip durmuştum oysa şimdi ttnete can feda diyorum. Extend hotspot sana bütün sülalem girsin…
Adaya düştüğünüzde yanınıza alacağınız 3 şey sorusuna yanıt sex,drugs and rock’n roll derdim.adaya düştüm 3 şeyim eksik…
Bu sözümde okulu uzatan arkadaşlara gelsin. Bir an önce bitirin. Yok öle uzatayım,az daha takılayım demeyin.sonunuz bana benzer.bkz: loser şahsiyet, arkadaşsız,yaşlanmış… biirr kedim bile yok..
Velasıl bu da sıkılan bir hatunun kendiyle konuşmasıdır…

Ertesi günden notlar:

Bütün gün evde oturmak.. oturmak ve yine oturmak.
Behzat ç.’yi izleyip mutlu oldum. Televizyona geri dön çağrısı yapmıştım. Sesimi duydu zaar ve sevindirdi beni. Mutluydum…
Ta kiii…
Embesilin biri,şu herşeyin en iyisini ben bilirim triplerinde olan şişman denyolardan,ukalalık yapana kadar. Anlatamadım ya adama derdimi,anlayamadı ya ben ona yanıyorum. Üstelik bağnaz dedi bana. Lan şişko göt ben bağnazsam sen bi git öl. İnsan ayrımı yaptırıosunuz zorla bana.bilmiosan sus ve otur. İvladııım sakinleş ve oradan hemen uzaklaş(iç sesime güvendim) ve odama çekildimJ
Saçlarımı fönlemedim dalgalandırdım. Böle daha iyi oldular.
Film izleyesim var demişdim. 2 film birden kuşağı yaptım. Birinci çok fecidi.izledim ve direk sildim. İkincisi black swan’di. Evet, filmi çok beğendim. Hayal kırıklığına uğramadığıma memnunum.tavsiye edilesi filmlerden… bir de geçenlerde mr. Nobody’i izledim. Israr kıyamet tavsiye ederim. Bir numarama yerleşti film. O derece sevdim..
Dün de  metropia die bir film keşfettim. İfistanbul  kapsamında gösterilmiş. Kötü bir yorum okumadım. Konusu ve işlenişi olarak kesinlikle izlenilmeli dedim.(film önerisi köşesi gibi oldu ama faydasız da değil hani)
Bağlantı çok geç geldi. Ama koklattı kendini ve geri gitti. Yine bana hüsran bana yine hasret var…
Bir gün daha biter ve ben çeker giderim… sağlıcakla kalın benim güzel dostlarım…


3 yorum:

Serüvenci dedi ki...

nerelerdesin be şekerim sen? bir kayboldun pir kayboldun yani. her nereye gittiysen çabuk dön ve bu kadar aralık bırakma yazılarına. memleketin sana ihtiyacı var :)

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

oyhh oyhhh saol serüvencim. valla okul hayatı pek vurdu.. projeler dersler derken yazamaz oldum.. az kaldı ama gidişim sessiz oldu dönüşüm muhteşem olacak:))

Serüvenci dedi ki...

hadi hayırlısı bakalım