30 Kasım 2010 Salı

saçmalamak güzeldir,eğleniyorsan saçmalarken



gün geçmiyor ki yeni şapşallıklar olmasın. oluyor yahu napiim engelleyemiyorum ki. işte patronla sürtüşmeler ama öyle böyle değil yani.disiplin disiplin disiplin diyor adam başka bişi demiyor. kendimi nazi kampında gibi hissediyorum:)
Patron:kızım kaç yaşındasın?
ben: 23
P: benim senden büyük kızım var
B: ne güzel.
P: senin yaşındayken hiç böyle değildi
B:nasıl?
P:hiç yaşına uygun davranmıyorsun.disiplinsizsin.disiplinsizliği sevmem ben
B: anladım

ulan yavşak herif kölen miyim ben senin. ne var lan sigara içtik. gülmeyelim,konuşmayalım mı hayvan herif.
paran var ama insan değilsin. siktir git insan olma dersleri al biyerlerden mezara mı götürcen o kadar parayı pinti herif..
velasıl işte bu ve bunun gibi sürekli günlük azar yemelerim iş yerinde mevcut. dışardan baktığında müşteri ilişkileri gibi gözüksede aslında hem çaycı hem temizlikçi,hem deneme tahtasıyım bu iş yerinin..bir günde birden çok mesleğe sahip olmak her baba yiğidin harcı değildir yanlış olmasın:)
bugün iş yerinde sıkıntıdan patlar iken çatlar iken yine kendimi eğlendircek bişeyler buldum. tabi bunlarda suç unsuru teşkil eder diye hep içten içe eğlendim. çok zor oldu benim için ama mutlu oldum lan yinede:D
mesala patron azarı kayarken
le le le sakine nie gittin tütüüüneee diye türkü çağırırken bi yandan mendil sallayıp diğer elimle de bye bye yaparak ordan uzaklaştığımı hayal ettim ve bunu hayalinizde canlandırabiliyorsanız ciddi şekilde çok komikti. hala düşündükçe gülüyorum
aheeyyy aheyyyy teyyy teyyy
sonra durduk yere aklıma "çıktın incir ağacına yedim hamını mamını,düşersen incir ağcından yersin ananın .mını" deyimi geldi ve defalarca içimden tekrarlayarak güldüm bu deyime:D ahahaha hangi kafadaymışınız hacı bunu derken yawww:) bak yine kahkahalandım :))
ve bir de durduk yere aklıma ilokuldaki anı defterleri geldi.hani saçma sapan bir sürü mani yazardık. bana kalbin kadar temiz bu sayfayı ayırdığın için başlardık yazıya ve sonu hep
sepet sepet yumurta
sakın beni unutma
unutursan küserim
mektubunu keserim'e bağlanırdı(hayır kalbinin temiz olduunu neremizden çıkarıoduk acaba..nasıl bir yalan söyleme başlangıcıdır bu yearrabbiim dinimiz amin)
sonra bunun ingilizcesini düşündüm ve yine eğlendim
"basket basket egg
don't forget me
if u forget me,i'm mad at
i cut letter"
off böle saçmalamak yok yani. hangi kafayı yaşıodun hacı sen derseniz açlık kafasıydı derim size. midem de ilginç olaylar başgöstermekteydi tüm bunları düşünürken:)
neyseki gün bitmişti ve eve gelip yemeğimi yemiştim. peki saçamalamalar durdu mu tabisinde hayır hiç durur mu? çocukluk arkadaşlarımın yanına gittim. bi tanesi facebook'unu kapatmış.neden kapadın len die bizde yüklenioz tabi. sevgili ayaklarındansa ezicez direk çenemizden kurtulamıcak.senin gibi düzenli bir user neden kapatır die söylenirken..başımdan geçenler geldi yine aklıma. normalde dikkat etmem kimseye mesela kapatmış mı beni silmiş mi diye. arada sıkıntıdan öle bakarım napıo lan bunlar diye. çat bi bakmışım isminin yanında arkadaş olarak ekle çıkmış noluoz lan şerro beni mi sildin die hemen çemkirmeye başlarım ve hep yalanlar hazırdır
-alttakini siliodum hacı yanlışlıkla oldu hemen ekliorum
eklem göt silinen arkadaş geri alınmaz :)
neyse ben tabi bunları düşünürken saçmaladım o esnada ben anlıom la sildiklerinde diye saçma sapan bi laf ediverdim(ağzımdan kaçtı lan ezmeyin hemen) :)
sonra hayal gücümüz çalışmaya başladı tabi.düşünsenize yıllardır görmediğin arkadaşını yolda görüosun ve kafasının yanında arkadaş olarak ekle yazısı beliriyor. hani müneccim miyim lan yüzünden anlayım düşündüğünü lafı vardır ya o hesap işte:)
ya da senin konuşmak istemediğin ve hep gördüğünde yolunu değiştirdiğin tipler olur onlar görüomuş ve kafanın yanında arkadaş olarak ekle ve poke butonları beliriomuş ve o esnada sen dürtülüomuşsun hahahaha off çalışma hayatı bana yaramadı saçmalamanın dibine dibine vurdum:D ama eğlenceliydi :D
hep saçmalayabiliriz mesela.
eğlenceksek neden olmasın
o esnada patronun sesi kulağımda çınlar
P: ciddiyetsiz.disiplinsiz.yaşına göre davran
B: peki :D hahahaha

4 yorum:

ballı süt dedi ki...

EHE HE. "Anladım." Patrona okurken "lan puştt!" dedim ama bi mahsuru var mı:) Sakine'yi söylerken o an gaza gelen tüm çalışanların da eline sarılıp patrona hareket çekmesini de hayal ettim ben şahsen. Eet. :)

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

ahahaha o da komik olmuş şimdi bende hayal ettimde sayende yine eğlendim.
çıktım ben zaten bu patronun yanından istediğin güzide küfürleri sarfedebilirsin fütursuzca sıkıntı yok:)

ballı süt dedi ki...

Sarfettim bil o zaman. Yalnız ben yine elimde olmadan bu patronu gözümde orta yaşlı, hafif göbekli ve alnı açık biri olarak hayal ettim nedense. :zenginkötüadamimajı: :)

küçükkensusmasısöylenmeyenkız"lola" dedi ki...

buna bir de topallığı ekle:) aynen öle bişi işte:)