19 Eylül 2014 Cuma

İkilem

Acabalarimiz keskelerimize karismasa mi su hayatta...
İkilemlerimizden kurtulsak artik daha mi huzurlu olurduk?
Hep sevdiklerinizle guzel anilar biriktirin derim. Bissuru mutlu minis anilarimiz olsun. Sonunu dusunmeden biriktirilen anilar. 
Hic dusundunuz mu iliskiler sebepsizce bittiginde geride sadece mutlu anilari biraktigini? Ben cok dusunuyorum. Kizmak icin,kufretmek icin,hakliligimi mesrulastirmak icin kotu anilari dusunuyorum ama her biri birbirinden basarisiz girisimler oluyor. O kadar guzel anilar birikmis ki guzeller kalsin diye kotuleri bellekten silmisiz. Hani ucundan yakaladim,tamam daha fazla aci cekmeyeceksin diye her telkinde bulunusumda hop baska guzel bir ani daha beter hale getiriyor. E peki bu kadar uzulup,aci cekicektiysem niye bitti diye soruyorum.cevap o kadar basit ve yalin ki duymak istemiyorum kendimi. Basit ve yalin seyleri yabana atmamak gerek. Bazen en onemsiz gorunen sey bir bakmisiniz aslinda butunu olusturuyor. İste puzzlein bu parcasindan dolayi ki mutsuzlugum,kirginligim,acilarim. Kimsenin anlayamayacagi(bazen kendimde anlamiyorum) hissiyatlarimi nasil dile getireyim ki. Sozcuk dagircigim anlatmaya henuz yeterli degil. Hungur sakir aglasam rahatlardim belki de. 
Evrenden yanlis zamanlarda yanlis istekerde bulunuyorum. Yada eksik... 
Senden ask acisi isterken once asik olsaydim keske dimi... Aklimi yemege baslayali uzun zaman oldu. Ne zaman iyilesirim bilinmez. Ama bu histerikli halimden de memnun olmadigim asikar. Daha cok kahkaha daha cok mutluluk ve huzur. İstedigim zor degil!
26.08.2014
Kucukkensusmasisoylenmeyenkiz🐣

Hiç yorum yok: