13 Kasım 2012 Salı

KUÇUKKENSUSMASISOYLENMEYENKIZ'IN DRAMI

bunu yazmazsam içimde kalır sevgili okuyanlar.
biliyorsunuz ki uzun zamandır hiçbir bok yazmıyorum. malumunuz okul hayatım bitti. iş hayatına balıklama daldım. çok sıkıldım orası ayrı. neyse konumuz bu değil.
bugün dayanamayıp yazmamın sebebi trajikomik bir vaka. 
yıllllaaaarr öncesinde tanışıklık ettiğimiz bir arkadaşım vardı.facebook,twitter,blog,tumblr,linkedn bla bla (ne çok sosyal ağ varmış) olmadığı zamanlar böle çok cici siteler vardı. garaj.org gibi(sanırım hala var) bu site benim için belki de sosyal ağların başlangıcını oluşturuyordu.burda müzikten konuşurduk.grup kuranlar mı dersin,gitar çalan mı,yeni başlayan mı müzik bilgisiyle caka satan mı yoksa İmirc/zurna gibi hatun avlamaya çalışan mı dersin her telden user vardı. ama yine de mutluydum bende gitara yeni başlamış kategorisindeydim yani.ergeniz tabi hayatımızı müziğe endekslemişiz(şimdi babayı alıoz orası ayrı) velasıl böyle müzisyen bir arkadaş vardı.pek de severdim kendisini,muhabbetini. yıllarca sohbet muhabbet ettik. tabi bu sırada msn bebeği oldu muhabbet hızlandı felam böle iyi oldu.zamanla webcamler çıktı piyasaya.dururmuyuz gittik aldık. arkadaşlarımızla idrar yarışındayız çünkü. neyse hazır webcam de var biz bi kamera da açalım sohbete devam. oldu bide çilingir sofrası kuralım moduna girmişiz yuh ebesini durumu.neyse gel zaman git zaman sohbet gırla.üniversiteye gitmişim,6 sene geçmiş mezun olmuşun olmuş bilmem kaç yıl elemanla görüşmemişiz. ben memesenden kopmuşum. facebook,twitter,blogger alemine dalmışım.birkaç kez facebookta konuşmuşsakta albüm çalışmaları geyiğine muhabbetimiz faturası yükle gelen evin elektrik kesintisi gibi olmuş. 
sadede geliyorum darlanmayın...
birkaç saat önce izleyeceğim dizinin dolmasını beklerken(malumunuz ttnet kaplumbağa hızında fiberine soktumun) twitterda gezinmece yapıyorum. sonra bi baktım yıllardır görmediğim bu arkadaş ne olduysa benim mainpageime düşmüş. o mu lan acaba diye sayfasına girdim.aa hakkat o la dedim. neler yapıomuş lavuk diye bakarken(lavuk olduğuna emin olun) hani artık twitterda böle spacial skillsler yaptı ya main photo,isim,isim altı açıklama zımbırtıları.işte o anda beynimden vurulmuşa döndüm ve printscreen aldım. siz sevgili okuyucularla da paylaşmaktan çekinmiyorum.

rencide edip etmemek arasında inci bir çizgide olduğumdan şimdilik sadece isim altındaki açıklama kısmını paylaşıyorum.
yaaa şerroo, ergenlikten çıkamamış göt,lan lavuk sen nasıl bi insansın lan? hiç mi kendini bulamadın,hiç mi yaratıcı zekan yok? ne bilim lan hiç mi arkadaşın yok?
bak ne demiş sevgili pop prensi tarkan ağabeyimiz "başkası olma kendin ol,böyle çok daha güzelsin"
yaa bide müzisyen olucan.. sen o şarkıları anca külahıma yaz benim. At tepsin seni inşallah!
sudan çıkmış balık ol,çöle düşte bi damla su verenin olmasın, berbere git abi ucundan azcık de de o berber 0 traş yapsın sana,kışın sümüklerin durmadan aksın tamponla gezmek zorunda kal..daha ne diim sana ben..

İşte böle sevgili okuyanlar adamın sayfasına bakıp aynen şokingen olan KÜÇÜKKENSUSMASISOYLENMEYENKIZ bu sayede sahalara geri döner.
esen kalın,
beni özleyin

1 yorum:

Sinyor Serüvenci dedi ki...

Seni sahalara döndüreceğini bilseydim ben yapardım aynını daha önce :)) Şuuruna şuuruna sümsük atsaydın lavuğun :))